Älskade sjuåring

Å det är inte klokt va tiden går snabbt, idag fyller min älskade unge sju år. SJU ÅR... Fattar ni att jag varit mamma i sju år redan, tänk att det redan gått sju år sedan den där regniga februaridagen då hon kom till världen med buller och bång.... Å sugklocka!
Sen den dagen har det varit full rulle kan man säga. Hon är livfull och levnadsglad, nyfiken och kreativ. Jag avundas hennes mod och hennes energi och jag hoppas verkligen att hon tar den andan med sig vidare ut i livet...

"Idag är det sista dagen du har en sexåring mamma" va det sista som hon sa till mig innan hon somnade igår kväll.

Igår satt vi och tittade på gamla videoinspelningar från när barnen var små. Det känns så nära, men ändå så länge sen. Så mycket har hänt under dessa år, men samtidigt ser jag att det är samma härliga och glada unge. 

Dockan får provgunga i lillebrors vagga


Melina hjälper mig att sköta lillebror

Barnvakt åt två bebisar...

Måns och Melina i babygymet

Melina och kompisen Wille

Melina fyller ett år


❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :