Kalashelg

Söndagkväll igen, går inte helgerna väldigt snabbt nuförtiden? Den här helgen har varit en riktig kalashelg, med många roligheter och mycket vuxentid. 
I fredags hade jag ju bjudit över tjejerna på examensmiddag och på lördagen sov jag ut och hade en riktigt härlig egodag och på kvällen hade jag en mysig dejt med pojkvännen på stan.
Idag har vi haft lunchgäster som hjälpt oss med festresterna, firat Jockes födelsedag och lämnat påskpresenter och godisägg till de små. Sen åkte Brandis med småfolket på fotbollsträning så att jag kunde plocka, fixa och återställa ordningen i hemmet i lugn och ro.

Brandis har även återställt ordningen på "ordning & reda"-skylten, samt spänt musklerna och plockat fram kortet bakom skänken. Ordning & reda som sagt...




Jag har haft mitt nya fina armband på mig idag. Ser ni va jag blingar fint...?


Nu laddar vi för tre kortveckor på raken. Det fixar vi, det blir bra. Våren och värmen är på gång också har jag hört (skoja bara)...

Kommentera inlägget här :