Jag älskade er alla...

Inte nog med att jag ätit superduperbra enligt low carb-teorin idag, nu ska jag chocka kroppen ytterligare genom att dra iväg till gymet. Body pump för första gången sen Dackefejden. Använder man sig fortfarande av skivstång och viktplattor?

Om ett par veckor börjar semestern som förhoppningsvis ska spenderas i bikini vid någon härlig strand. Nu ska kroppen trimmas (ha ha ha....) å som vanligt är jag ute i sista minuten. Jobbar på med kniven mot strupen och kanske hinner jag komma i form lagom till Thailandsresan, om karaktären inte sviker.

Om det skulle vara så att jag kollapsar pga överansträng, så vill jag att ni ska veta: Jag älskade er alla :-)

Kommentarer :

#1: Anna

Snygg!! Vi kanske kan peppe varandar, jag önskar just nu att min tränings iver skall hålla i sig till vår Thailandsresa. Tänk vad vi skulle kunna åstakomma tills dess :)

Kram på dej snygging!

Svar: Tack Anna! Ja tänk att det ska vara så svårt att hålla motivationen uppe, det är en ständig kamp. MEN vi fixar det, vi får verkligen peppa varandra :-)Kram
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :