Jullov

Äntligen lite välförtjänt vila... Vilken häktisk vecka det har varit, fullt ös ända in i kaklet. Men nu är jag ledig och ska njuta av sovmorgnar och långa lata dagar med familj och vänner. Visst, jag måste plugga lite och jag ska in och jobba nån dag, men det känns helt okej faktiskt.

Nått bra måste jag ju ha gjort
Fantastisk presentkorg från Höjdarungarna

Igår skrev jag och min chef nya papper. Jag har varit på en hel del anställningsintervjuer under hösten, vilket var väldigt spännande och kul speciellt då man i dessa dagar är väldigt eftertraktad som förskollärare. Efter att ha vägt för och emot kom jag ändå fram till att jag har världens bästa arbetsplats. Men det blir en en massa nytt ändå efter nyår. Ett nytt uppdrag, ny avdelning, nya barn, ny(gamla) kollegor, ny lön och nytt ansvar. Framför allt får ja en ny tjänst, efter 16,5 år ska alltså samma arbetsgivare provanställa mej. Hoppas verkligen att jag kan leva upp till allas förväntningar så jag blir tillsvidareanställd igen...

Kommentera inlägget här :