Dagens känslor

För första gången på mycket mycket länge va vi tvungna att ställa väckarn och gå upp klockan sju
Jag kände mej väldigt väldigt trött
 
Jag va med Melina till skolan. En dag vi alltid kommer att minnas, hennes första skoldag
Jag kände mej väldigt stolt
 
Jag läste lite kurslitteratur. Samma sida om och om igen, utan att bli det minsta klokare
Jag kände mej väldigt obegåvad
 
Jag tog med mej Jocke och Melina ut på en runda. Melina cyklade å jag och Jocke sprang efter
Jag kände mej väldigt otränad
 
Jag åkte till jobbet och smygjobbade lite, va med på ett APT-möte
Jag kände mej väldigt utanför banan
 
Jag åkte till mamma och pappa för att reda upp med dotterns sommarläxa som vi glömt bort
Jag kände mej som en riktig slarvmorsa
 
Jag kom hem och åt en tallrik yoghurt eftersom jag insåg att jag inte ätit nått på nio timmar
Jag kände mej väldigt hungrig
 
Nu ska jag stänga ner bloggen och gå å lägga mej och lyssna på en pod, Sigge &Alex kanske
Jag känner mej väldigt väldigt trött
 
Dagens finaste ögonblick, Elin & Melina hand i hand den första skoldagen.....
 

Kommentera inlägget här :