Vandrar runt på stan med lite urin i handväskan....

God morgon härliga fredag!
Det känns lite varmare idag, undrar om det månne va plusgrader i natt?

Börjar dagen på vårdcentralen. Sitter i väntrummet med en burk urin i handväskan. Känns så där :-/ Kan inte sluta tänka på vad som skulle hända ifall burken började läcka. Hur jag skulle bli tvungen att sanera allt som finns där i... Läppglans, nycklar, handskar, viktiga papper och inte minst plånboken med alla sina miljarder kort.
Fast jag tar inga risker. Burken ligger i en återförslutningsbar plastpåse, och jag har tagit en väska av tyg idag.
Utfall att liksom ;-)

Det går inte snabbt här inte. Nr 15 nu, jag har 19. Är lite stressad, ska vidare sen. Jag har bokat alldeles för mycket saker idag på fm. Jag känner det i magen.... Andas andas!

Kommentera inlägget här :