Justin Bieber

Idag har jag fått bevis på att jag inte är ung och het längre, jag hänger inte med...
TV och tidningar svämmar över med reportage om Justin Bieber. Nyhetssändningarna handlar om unga människor som köar hur länge som helst utanför Globen för att få de bästa platserna och den kalabalik som uppstod utanför hans hotell. Jag fattar ingenting, vem är den här grabben egentligen?
Eftersom jag varit hemma idag har jag haft ovanligt mycket tid att fördriva. Så vad gör jag inte då för att lära mej mer och känna mej yngre? Jo, jag har googlat, läst på och spotifyat. Efter att ha lyssnat igenom hans största hits kan jag konstatera att alla hans sockersöta kärlekssånger låter likadant och att jag tröttnar på JB innan jag ens har lärt känna honom.
Jag antar att alla miljarders tonårsflickor som trånar efter honom är övertygade om att det är precis just henne han sjunger om...
Sorry, I'm not a belieber :-/

Kommentera inlägget här :