Ja det va den här dagen det...

Efter diverse läkarbesök åkte jag vidare till Salem med Annette och Noah. Vilken sightseeing det blev innan vi till slut hamnade rätt, hos Annika. Vi blev runtvisade på hennes arbetsplats som skiljde sig väldigt mycket ifrån min egen. Det är nyttigt att se, jämföra och reflektera. Tack snälla Annika för att du tog dej tid för oss...
Sen var det vidare iväg till jobbet för att avsluta den här arbetsveckan. Det är nästan lite läskigt va snabbt veckorna går. Jag erbjöd mej att gå ut i regnet en stund tillsammans med några barn. Det va härligt att kunna se hur regndropparna hjälpte isen att smälta och bilda stora djupa pölar på gården.
Fredagskvällen innebar tacobuffé och Let's dance me småfolket, Jocke och kusinerna.
Jag är trött och tror att jag avslutar den här dagen med en pod. Mitt nya beroende efter candy crusch (för ni har väl märkt att jag tvärtröttnade, jag kan verkligen gå från 100-0 på två sekunder) är att lyssna på långa djupa samtal om livet.... Vad månne de bli av mej...?
 
Här är Annikas tjusiga arbetsplats. Vacker Va?
 

Kommentera inlägget här :