Kört fast....

Jag har kört fast i Interkulturella Perspektiv
Jag vet inte vad det beror på men jag har mina teorier:
• Förkylningen och det ständiga snorandet och hostandet gör mej ofokuserad och trött
• Jag har läst ca 400 sidor kurslitteratur de senaste dagarna nu så det är svårt att ta in mer fakta nu
• Solen skiner och jag har inte varit ute på hela helgen, och knappt har jag sett röken av min familj heller
• Jag har svårt att hitta den självklara kopplingen mellan boken och kursens övriga innehåll
• Inget av det som står skrivet känns aktuellt för min tenta som jag börjat fnula på
• .....eller så råkar det helt enkelt bara vara en aptråkig och snustorr bok (förlåt Lorentz & Bergstedt, jag är övertygad om att ni är två hysteriskt roliga killar annars...)

Kommentarer :

#1: Malin Westman

Sv; roligt :) Har lagt till dig också! Hoppas du kommer få en toppen måndag...

Svar: Det blev en vab-måndag... ;-)
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :