Världsmästare i ordbajseri

Tisdag, skoldag och vi fick tillbaka våra tentor
Sju sidor om barn och språk
Jag läser och suger åt mej lärarens kommentarer

"Klokt ifrågasättande, barn gör inte fel - de gör annorlunda!"
"Intressant"
"Ja!"
"Mycket intressant!"
"Ja"
"Bra"
"Bra"
"Mycket bra, gör det!"
"Intressant, och besvis för att han behöver stöd"
"Ja"
"Javisst!"
"Intressant och igenkännande analys"
"Bra genomgång av L1 ordinlärning"

Betyg: U
U som i Underbart tänker jag
U som i Underkänt menar fröken

Jag hade visst inte skrivit nått om L2 ordinlärning
Så kan det gå
Har jag berättat att jag är världsmästare i ordbajseri?

image description

Bara att plocka fram fru Håkansson igen mao

Kommentarer :

#1: Lotta

Men va surt!! Gör om, gör rätt:-D! Får själv tillbaks en tenta imorgon, känns sådär! Men så är det ju ibland...

Lycka till med tentan, ordbajsa på bara, det brukar funka så länge man följer alla instruktioner:-). KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :