Helgen är så kort, å de mesta regnar bort...

Helgen är snart slut och jag måste säga att den har typ regnat bort här i Huddinge. Jag har kämpat med terminens sista hemtenta, Jocke har jobbat och ungarna har härjat inomhus. Ingen fin kombo direkt....

Idag bestämde jag mej dock för att sluta pilla me tentan och finna ro i att den va klar. Jag kunde inte förbättra texten mer kändes det som. Sååå skönt, nu är det inga mer läxor på tre månader.

Fina fladdriga familjen åkte på me & I shopping hos Dahlbergs. Lyckades fylla en hel kasse med finingar till ungarna och ett par nya yogabyxor till mej. Sååå sköna och jag gissar att jag kommer bo i dem från och med idag.

Efteråt skulle vi direkt till Ikea. Vi hade lovat ungarna att lämna in dem på Småland och sen äta middag i restaurangen. Tyvärr va Småland stängt och småfolket blev förstås ledsna och besvikna. Vi kompenserade med Mc D besök å gissa hur besvikna de blev när leksakerna i happy meal va slut....

"Lagen om livets alla små djävligheter" som jag brukar säga...

Kommentera inlägget här :