Håll ångan uppe....

Jag har knäckt koden :-)
Ni vet, hur man hinner göra massor utan att man stupar

Det gäller att hålla igång
Min dag startade som vanligt 5.45 och sen dess har jag hållt tempot uppe

Morgonfix med ungarna och inlämning på förskolan
Jobba, packa upp varor, ringa vikarier, svara på 14 mejl, sitta i möte
Lättlunch, havregrynsgröt
Kondition och styrka på gymet
Extra magpass hemma
Duscha
Mellis, ägg keso och makrill
Skriva tenta och skicka in
Jobba med min docka som ska va klar till utställningen nästa vecka
Middag, laxbiffar potatis senapskräm broccoli morötter
Baka kanelbullar, för första gången i mitt liv

Hela dagen har det rullat på och jag har kännt mej pigg och full av energi
Nu satte jag mej ner en stund, och på en gång kom tröttheten och sköljde över mej
Nu känns det helt övermänskligt att dra igång kvällsracet med ungarna

Hur ska jag orka....?

Kommentera inlägget här :