Min omöjliga underbara....

Han har sina sidor min sambo. Alldeles alldeles omöjlig ibland, och helt underbar andra dagar....

I morse hade han lämnat lunchpengar och en önskan om en härlig dag i skolan.
Men ni skulle sett honom igår, när jag satte honom på att "slicka julkort" (ja de blir postade för sent i år igen...)
Han ojade och beklagade sig. Blev torr om tungan och fick huvudvärk av limmet.
Hans argument för att han skulle få slippa va "jag köpte ju frimärkena".
Mitt argument för att han skulle fortsätta slicka va "jag har letat igenom en miljard bilder på datorn för att hitta rätt bild, jag har jagat efter rätt ställe att beställa bilderna ifrån, jag har betalat dem, jag har googlat alla våra vänners och släktingars adresser och sen skrivit alla adresserna på kuverten..."
Han slutade inte gnälla men han fortsatte att slicka igen kuverten....

Kommentarer :

#1: Bismillah

fin blogg :)

Svar: Tack :-)
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :