På turné

Jag och Corsan har varit på en liten turné idag. I sommarregnet, för oj vad det regnar, hela hela tiden. Hur mycket vatten kan det finnas där uppe liksom?

Pernilla hade me & I bjudning, då hon visade deras nya damkollektion. Det blev en liten beställning på ett par byxor och en blus, och några fina grejer från fyndlådan.


Fynd koft/kavaj. Mycket finare egentligenän på den här suddiga bilden som Lillan tagit.


Sen blåste jag ner till kungens kurva. På intersport köpte jag nya träningsskor, strumpor och handskar. Längtar tills jag får testa dessa imorgon klockan tjugo noll noll. Aldrig förr har jag haft träningshandskar, och nu inbillar jag mej att jag kommer vara sjukt mycket starkare pga dem.



Vidare till Liselott för att plocka upp lite litteratur till höstens kurser som startar om en dryg vecka. Tur man får låna lite böcker så att man slipper bli helt ruinerad, för oj oj oj va dyrt det är med allt som ska införskaffas. Längtar tills den dagen då plugget är avslutad och jag kan plocka ut en hel lön....

Lillan fick en fin onepiece som hon blev väldigt förtjust i. Tusen Tack Liselott :-)

Kommentarer :

#1: Nina

Träningshandskar är kanon! :-) jag har ett par rosa! ;-)

Svar: Hoppas att det kommer kännas bra. Jag tycker ofta att jag får dåligt grepp på skivstången lär jag lagt på tunga vikter, så nu ska jag prova handskar. Hoppas inte det blir svettigt bara.... :-/
Yta & djup

skriven
#2: Lotta

Handskar är superskönt att ha på sig på pumpen. Lycka till imorgon och skönt att lillskorpan blev glad!! Jag har ju en likadan själv och älskar den:-D!!

Svar: Tack tack, ja det ska bli spännand att se om jag är stark ikväll :-)Lillan va sååå söt i dressen. Tack igen
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :