Flygande Jakob (ja jag vet, 30 år för sent...)

Häromdagen köpte jag en ny kokbok. Det är LCHF-recept som ska göra det lättare för mej att undvika socker i kosten. Nästan allt ser fantastiskt gott ut i boken och idag valde jag ut receptet på Flygande Jakob. Plättlätt att laga och det blev verkligen gott, serverat med ris (för de som ville) och sallad. Nu är jag proppis och tung i magen....

Jag sträcker ut mej på soffan och laddar inför kvällens body pump-pass. Försöker peppa mej själv med hjälp av nya numret av Topp Hälsa.
Men flygande Jakob fick mej inte att känna mej flygande, inte ens lite svävande. Jag känner mej som en strandad knubbsäl här på soffan :-/

Kommentarer :

#1: Nina

Den tidningen läser jag med som kvällslektyr! :-)
Vad fint det är här inne nu! Helt ny design?
Najs! :-D
Lycka till på träningen!!
/ Nina

Svar: Ja det är en bra pepptidning :-)Å tack, kände att jag behövde förnya mej lite, men har tyvärr varken haft tid eller ork att göra iordning sidan ordentligt.....
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :