Gran Canaria - Maspalomas

Semester
Gran Canaria - Maspalomas
Underbart härligt
Jag kan omöjligt återberätta en massa från resan
Men lite sköna bilder kan jag bjuda på


6 timmars flygresa
Man kan säga att småfolket inte va riktigt förberedda på hur lång resan egentligen var
Efter 20 minuter frågade Melina om vi va framme snart



Här på Solsidan bodde jag med min lilla familj
Erika och Marcus är på besök




Grattis farmor/mormor på födelsedagen


Det flyter
Ett par dagar senare simmar den lilla fisken utan puffar



Härligt i solen


Sandängel i ökensanden


"Nej tack, inga bilder idag. Jag känner mej lite smutsig efter ökenvandringen"


"Vi är polare i poolen, kompisar i solen, bästisar i vått å torrt
Även om det regnar, å vi saknar pengar, hittar alltid vi på nått..."



Det är så skönt att veta att det inte finns några färgämnen i godiset här ;-)


Och självklart gjorde vi ett studiebesök på den lokala brandstationen


Min snygging


Swedish Moose vs. Spanish Dromedary
Jag upptäckte att det fanns ett stort "Kamel-intresse" hos familjerna Rudbo och Björnsson


Dromedaren Lola som tog mej och lilla familjen ut på äventyr


På upptäcksfärd....


Inte en lugn stund med denna spillevink me på resan


Familjen annorlunda på restaurang
För en kväll fick jag prova på hur det är att ha fyra barn mellan 3-7 år



Kvällen fortsätter på minidiscot, fyra barn som dansar åt olika håll


Förfest hos svärföräldrarna


Kusiner i kvadrat


Who ordered fish?


Den obligatoriska toabilden


En timme innan landning gick luften ur även detta energiknippe

I bilen från flygplatsen klockan ett på natten hör jag Måns säga: "Hej då Naninenönana..."

Kommentera inlägget här :