Lite shopping har väl ingen dött av....

Tänkte att jag måste redovisa resultatet av min och fröken Hagmans tur till Skärholmen i söndags
I väntan på våren tänkte vi att lite shopping skulle kunna pigga upp. Vårgarderoben måste fyllas
Ut me stickade koftor, in me barärmat....



Jeansväst och linne från Esprit
Observera att färgen på linnet matchar kantbanden på västen. Jag blev väldigt nöjd...
Nu ska armarna och axlarna trimmas på gymet för att kunna bära upp denna outfit.





Svarta jeansleggings från Esprit
Har ett par blå som jag bor i, tänkte att det kunde va fräscht att ha ett ombyte



Übergulligt linne från Bondelid
Tänkte visa upp det live på Golden Hits den 27:e



Handlade underkläder på Twilfit, och gjorde samtidigt en god gärning och sponsrade Hjärt- och lungfonden.



Självklart måste barnen få lite nytt också
Måns är ingen bebis längre, han vill ha coola kläder
Den här farfarströjan va superfin, och han gillade det oidentifierbara djuret på ryggen också



Snart är vintern över och vi kan slänga ut overallerna
Tunna överdragsbyxor som matchar barnens nya jackor från Villervalla
Hur tänkte jag när jag köpte en ljusgul jacka till Måns??
På tal om overaller, så tycker jag i alla fall att jag har fått valuta för de ca 4000 kronor som jag lagt ut på barnens vinterkläder i år....
Och eftersom det varit ren och fin och vit snö hela vintern, så ser overallerna fortfarande ut som nya
Hojta om du vill köpa beggade Polarn & Pyret overaller till nästa säsong :-)



Sen blev det lite annat smått & gott
Önskar att jag hade fotat min lunch också
Underbart god Ceasarsallad, med BÅDE kyckling och parmaskinka

Härlig dag, fast nu har jag ett dilemma
Hittade två fina väskor som jag vill ha
Som jag tror att jag MÅSTE ha
En svart kuvertväska
Och en grön portfölj
Frågan är bara vilken jag kommer ha mest användning av
Bröllop eller Konferens???

Lite shopping har väl ingen dött av
Men sånna här dilemman kan bärgis ta livet av en...


Kommentarer :

#1: Lisa ström

Åh Sarah kul med lite shopping....skit snyggt alltihop...ska bli kul o se dig o Bondelid den 27/3..Ha det Puss!!

skriven

Kommentera inlägget här :