Nytt år, nya möjligheter.... Lev din dröm...

Låt allt det gammla vara, se nya möjligheter. Välj glädje, va sann mot dej själv. Lev ditt eget liv....
Vad vill du göra? Vad är din dröm?
Det här är en del av min dröm. I över 20 år har jag skrivit, sånger, dikter, noveller, uppsatser, krönikor, dagböcker, brev... Jag skriver för min egen skull, för att det är mitt uttryckssätt.
Min dröm är att skriva en bok. En tjock bok. En bok med glansigt omslag. En bok som folk ska läsa. En bok som folk pratar om. Tills dess ska jag skriva här. Jag har en vän, en konstnärssjäl, som säger att jag måste skriva mer. Hon säger att det inte spelar någon roll vad jag skriver, bara pennan glöder. Och jag ska skriva, om yta och djup...

Kommentarer :

#1: Cecilia

Vad kul att även du har en blogg nu :) Här kommer jag att kika in igen....

Gott nytt år!

skriven
#2: i

Hej Kusin vitamin!

Kul att se dig här i bloggvärlden. Det är klart att du ska skriva skriv så att pennan glöder, jag kommer att vara här och stötta dig. Jag kommer att läsa det. Go fortsättning på det nya året! Goa kramar Ina (Karina)

skriven
#3: PernillaThörngren

Skriva bör man annars dör man.

Har alltid skrivit dagbok, men efter att gång på gång blivit "tjuvläst" så tröttnade jag. Nu har jag inte skrivit på flera år. Man borde skriva av sig oftare.

Och en bok, ja det är min dröm också. Kanske en dag...



Kul med blogg, lägger den bland mina favoriter.



Kram och Gott nytt år

Från Pillan

skriven
#4: Yta & Djup

Va kul att ni har hittat hit :-)

Hoppas att jag på detta sett ska komma igång med mitt skrivande igen, och i alla fall vänja mej vid att avsätta tid för det.

Cecilia, har du också blogg? I så fall vill jag gärna kika in....

skriven
#5: Lisa ström

Men härligt Tjejen!!!!! Åh vad härligt med en alldelas egen blogg....den här kommer jag att besöka fler gånger....din MODIGA tjej <3..Kram på dig/ Lisa

skriven
#6: Pernilla

Hej gumman vad kul att du har börjat blogga :) jag älskar att läsa bloggar och ett stort plus nu är ju att jag kan läsa om dig och din familj även när jag inte kommer att träffa dig varje dag :( Du är bäst kram kram <3

skriven
#7: fille

åh vad roligt!! duktig du är själv är man värdo på att skriva hoppas drömmen blir sann kram

skriven
#8: Cecilia

Sarah, skicka din mailadress på Fejan så skickar jag en inbjudan till att läsa bloggen (har den låst nämligen). Jätte skoj om du vill kika in på den :)

skriven
#9: Maria Granne

Jag hejar på dig! Snyggt kort på dig var det också! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :