Den som väntar på nått gott....

Idag, äntligen, kom vår nya soffa. Vi har väl väntat 8-10 veckor, nått sånt...
Det blev perfekt
Kunde inte ha blivit bättre
Jag är såååå nöjd



Det är när man ser det färdiga resultatet som man förlåter och accepterar allt stök som varit under tiden
Nu är det bara lite småfix kvar innan vardagsrummet är klart
Mattan är för liten, men jag älskar färgen, fast den ser blek ut på bilden
Bordet ska också bytas ut
Vi måste jobba med belysningen, hitta några schyssta lampor

Men nu ska vi njuuuuta och mysa....



Mitt fina hjärta, från min hjärtevän Yvonne och mysig ljuslykta från Asko



Mitt nyaste fynd, kandelaber från Mio




Julklappsljusstake, ett samarbete mellan Ray Rudbo & Ernst Kirchsteiger
Otroligt vacker skugga när ljuset brinner



Svart möter silver



Vinkeljärn på nytt vis, en present från Annie

Kommentarer :

#1: Pernilla

Verkligen jätte fint vännen det har ni gjort bra <3 längtar efter att få komma och se det i verkligheten :) kram kram

skriven
#2: Cecilia

Sarah, vad fint ni fått det i vardagsrummet, stor härlig soffa. Era tapeter är väldigt snarlika våra :) Kolla in bloggen så får du se ;)

Hoppas du trivs bra på nya jobbet. Kram.

skriven

Kommentera inlägget här :