Dags att hitta formen....

Nu är det dags att ta nya tag
Jullovet är slut
Och jeansen börjar sitta lite väl tajt

Har köpt nytt årskort på gymet idag
Nu blir det träning två tre gånger i veckan igen
Body Pump och Crosstrainer
Det är min melodi
Dags att slå en signal till Andras också
Boka några timmar me honom i gymet
Kick starta

Vet att det är svårt att komma igång
Men när jag väl är igång är det kul och går lätt
Gäller att prioritera
Ta sej tid

Jag ska inte skämmas på stranden i sommar
Jag kan inte gömma mej bakom en gravidmage eller en bebis längre
Dags att forma kroppen
Dags att hitta formen
Jag vill ha starka armar till t-shirt säsongen

Nu är jag på G.....

Kommentarer :

#1: Angela

ååå, det där va ju min plan också för sommaren.. men planer är till för att ändras, iallafall för mig.. nu är det jag som får gömma mig bakom magen.. får drömma om beach 2011 isället... :)



kämpa på nu vännen. kram

skriven

Kommentera inlägget här :