Min älskade unge...

Vi har varit på introsamtal i skolan idag, mamman, pappan, ettagluttaren och klassföreståndaren. Det va ett ganska kort men spännande samtal. Vi fick bl.a. höra att hon är väldigt duktigt kunskapsmässigt, väldigt intresserad och väldigt verbal....

Hon pratar tydligen heeeela tiden och hon har tydligen väldigt mycket som hon måste berätta för de andra. Å efter knappt fyra veckor i skola hade hon idag fått prova på hur det känns att lämna bänken och ställa sig i "skamvrån" och räkna till sextio. Så går det tydligen när man inte lyssnar på de första tre tillsägelserna. Men tänk att det skulle krävas en Rudbuse för att skolan skulle återinföra skamvrån...


♥️ Min älskade unge ♥️
Men hur kan äpplet falla så långt från trädet undrar jag...?

Fast jag tror att de vuxna i skolan tycker att hon är rätt rolig också
Påhittig som bara den och full av nyfikenhet och kreativitet
Den här bilden fick jag från fritids förra veckan


♥️ Gräsligt härlig ♥️

Kommentera inlägget här :