Dagens...

Ibland har man helt enkelt inte tillräckligt många ord i sig för att kunna formulera sig ordentligt.....

Dagens "Nej Tack": Jag har röstat mot rasism och för ett härligt accepterande och inkluderande samhälle...


Dagens Läsning: Är Doverborg & Pramling Samuelssons Att undervisa barn i förskolan...


Dagens Muta: Blev lite gofika till småfolket i Kurvan. Tyvärr fick de en rejäl sockerkick vilket resulterade i allt annat än lugn shopping...


Dagens "Hej hösten kom och ta mej": Nya fräsiga Adidas ZXFlux Leo och en lättviktsdunjacka från Race Marin är inköpta till mamman...




Dagens Samvetskval: Är garderobrensningen som kom av sig o högarna som växer i den övre hallen. En in en ut har inte funkat på väldigt länge nu...



Dagens Tack: Går till gulliga Ann som gav Måns tre fina tröjor...

Dagens Träning: Blev helt otippat 1000 meter bröstsim. Trots att det va drygt tio år sen jag simmade sist varken drunknade eller sjönk jag...


Dagens Middag: Rörde jag ihop av veckans överblivna ingredienser och det blev succé. Falukorv (från korvstroganoffen), kabanoss (från den kreolska grytan), champinjoner (från fläskfilegrytan), kokt ägg (från frukosten) kokt potatis, paprika och en gul lök blev en god pytt...

Dagens "Det va bättre förr": Va inne i Telia- butiken och förklarade att jag vill byta telefon men behålla mitt braiga abonnemang. Det gick ju förstås inte, för nuförtiden skriver de bara nya skitdåliga avtal minsan..

♥️♥️♥️♥️♥️

Det va allt om idag, tror jag...
Nu spännande valvaka och söndagsfix


Kommentera inlägget här :