Sol & Bajs

Efter flera dagars gnäll väljer jag glädje idag. Jag har haft en härlig dag på jobbet med öppen ateljé ute i strålande solsken och pigga och nyfikna barn. 
Efter jobbet fick jag en skön massage nere hos Pillan, och hon lyckades peta på rätt ställe så att huvudvärken jag haft ett par dagar släppte lite. Helt underbart....
Sen blev det kvällsträning i Huddingehallen. Jag kände mej stark och ökade vikterna på alla muskelgrupper. Känns ju toppen. Å imorgon är det dags för halvtidssummering med coachen. Då ska det vägas och mätas, mycket spännande!

Dagens enda minus måste vara den otroligt stora bajshögen som landade på min vindruta i eftermiddags. Alltså, jag har aldrig sett en så stor fågelskit. Det måste varit en stor rovfågel som blev bajsnödig precis på min bil. 
Tur för mej att Brandis va snabb med svamp och vatten när jag kom hem, för nu är lilla Corsan fräsch och fin igen...


Tack för idag!

Kommentera inlägget här :