Hej...

Vill bara titta in och säga hej....
Flygresan gick bra och vi lyckades sova bort ganska många av de 11 timmarna. Jag kan bara inte släppa att de kom in och serverade middag klockan 00:30 när vi inte önskade något annat än att de skulle släcka ner så vi fick sova. Annars va flygningen smidig...
Värmen som slog emot oss på flygplatsen va plågsam, piloten sa att det va 34 grader. Det ska jag erkännas, och jag började faktiskt tvivla på att vi skulle fixa klimatet. 
Sen har jag faktiskt inte sett en enda termometer på hela resortet och jag börjar inse att vi svenskar nog är aningens temperaturfixerade som till och med mäter med decimaler. Fast temperaturen känns behaglig nu, det är varmt men inte plågsamt på nått sätt, värmen i Turkiet va mycket jobbigare, det är nått med luften tror jag. 

Nu njuter vi och har det underbart, vi har verkligen hamnat mitt i paradiset. Vågade nästan inte tro att det skulle bli så här bra. Hotellet är jättefint och har allt man kan önska sig. Vi har egen terass precis intill en av poolerna och bakom palmerna ligger den åtta km långa och härliga sandstranden.
Barnen ligger i vattnet oavbrutet och Brandis och jag turas om att passa dem. Jag har (ett år efter alla andra) börjat läsa En man som heter Ove och har redan hunnit läsa sex kapitel, det ni...
Å maten.... I love it :-)

Nu är det bäst att försöka sova lite, de tre andra snarkar redan och imorgon är det en ny dag med sol och bad. Vi har det bra...



☀️ ☀️ ☀️ ☀️ ☀️

Kommentera inlägget här :