Grattis Brandis

Det blåser ibland i det liv som är vårt
När kraven är många och tempot känns hårt
Då är det viktigt att ha en kamrat
Som använder orden till annat än tjat

Men om man vill göra tillvaron rik
Behövs både kärlek och ljuv romantik
Någon som inser hur just jag mig känner
Någon som gör så att pulsarna bränner

Jag tror knappt jag fattat det än
Jaguar funnit en man men också en vän
Därför vill jag att du ska veta det nu
Du är min älskling allra käraste du

♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ 

Grattis på födelsedagen allra käraste Brandis
Jag är så glad att få fira din dag i paradiset
Tillsammans med dig och småfolket
Den här dagen blir ett minne för livet


♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️♥️

Kommentarer :

#1: Anna

All Kärlek till er Och ett Grattis till Brandis <3

Svar: Tack Anna ❤️
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :