Heja Sverige!

Klockan är snart tio på förmiddagen och jag slevar i mej en tallrik fil med müsli samtidigt som jag skriver. Det smakar gott med frukost efter morgonträningen. Bevisligen var det ett bra beslut att avstå träning gå och lägga sig tidigt igår kväll, för imorse vaknade jag pigg, stark och full av energi....
För första gången på tjugo år sprang jag hela varvet i spåret på lätta fötter, utan att flåsa som en tjur och utan att tveka det mista i uppförsbackarna. Sååå nöjd och ett stort steg för mej, jag som alltid har bromsen på och alltid känner efter alldeles för mycket innan. 


När jag kom hem från spåret blev det två varv cirkelträning, med hjälp av matta, boll och hantlar. Fördelen med att vi inte hunnit köpa varken grill eller utemöbler än är att det finns gott om plats att träna ute på altanen. Brandis kan intyga att jag gjorde 12x2 riktiga armhävningar på tå, de va dagens andra bragd....!

Nu är det dags att duscha och pimpa till sig lite. I eftermiddag ska vi till goda vänner i Tullinge och grilla och fira Sveriges nationaldag...

☀️ Heja Sverige ☀️

Kommentera inlägget här :