En sån här vanlig dag....

Efter skitdagen igår kunde det bara bli en bättre dag idag. Visst blev den bättre men inte helt hundra eftersom...
* Matleverantören glömde leverera specialkost
* Ett städbolag som jag inte avtalat med dök upp och ville städa
* En nöjd ettåring hittade en död mus på gården som hen så stolt ville bära runt på

 
Å när jag kom hem och skulle snöra på mej joggingskorna var det som att någon vred på en kran utanför fönstret. Det fullkomligt öste ner i en och en halv timme och jag va nära på att ge upp. Men skam den som ger sig, jag tog på mej underställ och gav mej ut i höstrusket och joggade 4 km. Bevisligen finns det både dåliga väder och dåliga kläder, och jag noterar att jag behöver en löparjacka som andas men samtidigt står emot regn.

PS. jag fyller år snart...

Kommentera inlägget här :