Tack för idag...

Jag har intagit ryggläge och det är tveksamt om jag kommer igång nått mer idag överhuvudtaget. Jag tittar på Petter på SVT2 ingen jävla semester. Vilken kille, vilken konstnär, vilken inspiratör... Jag ville gärna se honom på Berwaldhallen i höstas, men hade ingen att gå med. Idag när jag ser honom på tv idag ångrar jag att jag inte gick dit själv. Ska absolut köpa hans bok och ta med den till Thailand.


Barnen har varit hos Tomas och Malin och busat idag. Jag och Brandis har varit på teater och sett De oskyldiga på Dramatens lilla scen. Mycket bra, känslosam, upprörande, tänkvärd... Eva Röse Danilo Bejarano i huvudrollerna, oerhört proffsiga.


Vi promenerade genom staden och fönstershoppade i östermalms finaste butiker. Tittade på människor och kände suget efter att bo i stan, känna pulsen och ha kulturen nära. Vem vet, kanske en dag....


Efter att vi hade plockat upp småfolket åkte vi till vårt favoritthaihak. Åt tuk tuk tills magen värkte och här ligger jag nu. Trött, mätt och fullkomlig bombarderad av nya intryck och känslor...

Kommentera inlägget här :