Helgen...

Det är söndagkväll och jag kan summera en riktigt lugn och skön helg.
Jag har mest slappat och njutit av att vara ledig...

Jag inledde helgen med ett besök hos Pernilla
Som tog sig an min onda rygg

På kvällen bjöd vi på tacomiddag
Vad annars liksom...?

Melina har varit på fotbollsträning

Under tiden passade jag på att ringa två vänner 
Å tog en skön promenad i skogen

Jag njuter fortfarande av vintern
För jag vet att jag får högsommar om några veckor

På lördagkvällen bjöd vi in oss på middag hos svärisarna

Sen lämnade vi småfolket där och smet iväg på bio
Filmen om "hundraåringen" va lika kul som boken

Idag hat jag suttit en lååång stund med kaffe och DN
Det är helglyx det...

Jag har tvättat och plockat lite
Och njutit av en sällsynt pluggfri söndag
Melina och jag har festfixat lite inför våra kalas 
Brandis jobbar dygn och småfolket leker med kompisar

Ikväll bjöd vi också bort oss på middag
Skönt att bli lite ompysslad av mamma och pappa


Nu står en ny arbetsvecka för dörren
Det rullar på
Det blir nog bra...

Kommentera inlägget här :