Grattis pappa...

Det är alldeles strax dags att krypa ner i bingen. De andra tre har redan knoppat in och jag njuter bara av en stunds tystnad innan jag också kommer somna ovaggad. Ännu en arbetsvecka har flutit förbi, det är full ös hela dagarna men jag har kul. Fina kollegor och härliga ungar, så det går ingen större nöd på mej. Men man blir lite trött, mycket ljud och många intryck hela tiden....

Efter jobbet åkte vi direkt till pappa, min fina lilla farsgubbe fyller nämligen år idag. Det firade vi med god buffémat, tårta och presenter. Men vi glömde visst helt bort att sjunga kom jag på nu när jag tänker efter...

Hipp hipp hurra! För vår älskade far idag :-)



Tomas och min snygga och piffiga svägerska Malin va också där.
Förlåt Malin, jag kunde verkligen inte låta bli 😂

Kommentera inlägget här :