Examenslunch

Sista tentan är inskickad och imorgon går jag officiellt på min nya tjänst
Jag börjar skriva ett nytt kapitel i livet nu
Nu är det bara heltidsarbete som gäller
Självklart passar jag på att fira lite
Å idag blev den nybakade förskolläraren uppvaktad av familjen
Det va mycket trevligt
Även fast det ser ut som att svärfar är arg och jag sitter och sover
Å jag älskar att vi har julduken på...
 
 
Vi bjöd på pannkakor med sylt och grädde till de små
Och pajer med bröd och sallad till de stora
 
Å tre olika tårtor
 
Jag fick massor med fina presenter och vackra blommor
Helt överväldigad av denna generositet
 
Presentkort på Selma Cityspa & Clarion Hotel Sign

Örhängen och halsband från Dyrberg/Kern
Flashdancepaket - DVD, soundtrack och teaterbiljetter
Carolina Gynning rödvinsglas
Lite konst...
Namnhalsband i silver
 
Pengar
 
Massa fina ord
Tulpaner
Å ännu mer tulpaner...
Dendrobium Orkidé
Phalaenopsis Orkidé
Tusen tack till hela högen som va här och firade idag
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :