Sjukstuga

I fredags på jobbet tror jag visst att jag raljerade lite över mitt immunförsvar. Även fast det är flera år sen jag va sjuk sist, så ska man visst passa sig för vad man säger...
Idag har jag legat i soffan hela dagen. Lite lätt febrig, rosslig i bröstet och med lite ont i halsen. Inte så jättekonstigt kanske med tanke på att småfolket varit risiga sen i torsdag, fast det är faktiskt sällan bacillerna får fäste i mej. 
Imorgon blir det till att stanna hemma och kurera sig och hålla tummarna för att det vänder snabbt. Det är liksom inte riktigt läge att va sjuk just nu. Studiedag, föräldramöte och examensfest för att bara nämna nått som händer i veckan. Håll tummar och tår för att jag och kidsen vaknar pigga och fräscha imorgon...

Just nu i Gränden
Brandis servar så gott han hinner med

Kommentarer :

#1: Sara Rydberg

Men neeeej!!! Stackare, krya fort.
Kramar!!!!

Svar: Tack tack!Jag är redan mycket piggare, men fy så orkeslös jag varit...
Kram
Yta & djup

skriven
#2: Anna

Men stackare, hoppas du piggar på dig snabbt! Följde er på Insta igår, så trist att jag inte orkade hänga på hade sett fram emot kvällen och att få träffa dig,!! Kram & Krya❤️

Svar: Tack Anna!Jag hade möjligheten att följa med på ABBA o Strandv.1 sen mötte jag upp Jocke. Jag fick en dag med tjejerna och en kväll med älskligen. Perfekt <3
Hade varit så kul om du varit med (fast då hade jag ju inte fått följa för jag gissar att det va din biljett jag fick eftersom jag hade tackat nej från början) men vi ses förhoppningsvis snart igen. Kram kram
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :