Mallig... Jag har varit och tränat...

Ja, idag gjorde jag det... Jag bara bestämde mej och sen stack jag iväg. Jag va väl medveten om att det skulle bli tungt, men om man vilat länge så får man skylla sig själv. Om man nu tycker att det är lite småtrist att träna i vanliga fall, så kan ni ju gissa att det är aptrist att träna när man känner sig svag. Jag måste verkligen erkänna att jag egentligen hellre myser hemma i soffan, än svettas i gymet. Ja, jag vet att jag är en lat människa, å ja, jag är inte stolt över det.


Känslan efteråt är i alla fall kanon. Duschad och fräsch igen klockan sju och jag hade hela kvällen kvar. Kroppen känns tung och mör, och jag gissar att jag kommer somna gott inatt. Å imorgon kommer jag säkerligen att vakna och känna att muskler som jag inte ens visste att jag hade värker. Funderar faktiskt på att inte vänta lika länge till nästa träningstillfälle...

Kommentera inlägget här :