Plus på helgen

After work med kollegorna på Gröna Lund
++++
Femkampen fick ställas in pga av ösregn och åska
Men god mat, trevlig sällskap och korta karusellköer höjer betyget.

Gympass på Gymline
+++
Jag va inte jättestark, men inte heller jättesvag. Jag står och trampar och stampar och kommer ingen vart alls med träningen just nu känns det som.

Föreställning med Petsson och Findus i Sjödalsparken
+++
Det är alltid kul när kommunen satsar på barnkultur, men tyvärr måste jag inse att mina barn växer och blir äldre. Sjuåringen deklarerade högt och tydligt för mig att "Petsson och Findus är töntiga", hoppsan...

Nyupplagda jeans i loaferslängd
+++++
Så snygga blev de och jag är så tacksam över att ha en så hjälpsam  vän. Jag känner mej redo för lite krispigt höstväder.

Middag med grannarna
++++
Alltid härligt att ses och skönt att det inte alltid behöver vara så uppstyrt. Men att jag inte hade bakat någon kladdkaka eller överhuvudtaget förberett någon efterrätt drog tydligen ner betyget.

Nattgäster
+++++
Nu är det konstaterat, det är lättare att natta fyra barn än två. Och när de vaknar på morgonen roar de varandra.

Garderobsrensning
+
Finns det något tråkigare?
Och vad gör man med alla gamla kläder....?

En eftermiddag på landet
++
Om det inte va för att vi blev bjudna på väldigt god mat hade det nog bara blivit ett plus. För fy tusan va jobbiga skitungarna va att ha att göra med idag. Orka orka...
Å tror ni hen badade när vi gick ner till byggan?

Summan av kardemumman är, att trots att helgen bara fick  27 av 40 möjliga plus så är ändå söndagsångesten total 😁

Kommentera inlägget här :