Vi påskar vidare...

Ååå va jag njuter av påsken.... Eller nu ljuger jag, jag njuter av ledigheten. För i ärlighetens namn har vi inte brytt oss nämnvärt mycket om påsken i år. Visst har vi ätit ett par ägghalvor, men vi har också grillat korv ute på Lida, gräddat våfflor i Gränden och ätit thaimat i Kungens Kurva. Solen skiner och jag njuuuuter ☀️



Jag har utmanat mej själv och min sambos familj i en femkamp. Det skulle visa sig att jag va riktigt snabb på att äta godissnöre (men inte snabbare än svärmor), kanske inte helt otippat eftersom jag är en riktig godisgris. Men jag va riktigt usel på att spotta groda....


Jag har hunnit sortera lite här hemma, plockat undan vinterkläder och tvättat X antal maskiner med tvätt. Jag vill röja, slänga och göra mig av med allt onödigt. Och herre min Gud så mycket onödigt det finns i det här hemmet. Jag lever med tre hamstrar....

Vi har hunnit med lite shopping också. En ny 8848 dunkappa i en härlig Chokladbrun färg och både fotbollsskor och gympaskor till Melina... 

Glad påsk!


Å nej... Det är inte vi som har pyntat vårt hus...



Kommentera inlägget här :