Tjejligan och marmelad på Vindhem

Efter en hästvecka med många kvällsmöten, handledning, exaskrivning och massa jobb kändes det toppen att ta med sig favoritdamerna ut på sjön igår kväll. Det var jag, Lisa, Yvonne, Frida, Natalie, Anna och Carina som seglade ut i Stockholmsnatten med m/s Vindhem. Vi åt räkor och lyssnade, dansade och skrålade ikapp med Marmeladorkestern. 


Jag är fullt medveten om att jag inte är någon mästerfotograf, men när jag kollar mina bilder dagen efter kan jag bara konstatera att det hade varit kul ifall jag åtdetminstånde hade dokumenterat hela vårt sällskap. Och ännu roligare med en bild på kanske en lite räka eller två, eller ostbrickan.... Överkurs att fota bandet antagligen...

Men här är några av oss
Å jag vill tacka bibblan för bidraget till notan

Sen blev det lite eftersnack men Vonsan
Och en liten jordgubbsdrink på Eken/Hilton

💕 Man får tacka alla inblandade för en härlig kväll 💕


Kommentera inlägget här :