Justin Bieber

Det här inlägget handlar inte alls om Justin Bieber, jag vill bara pröva min hypotes. Jag har nämligen märkt att statistiken här på bloggen rusar ibland, och har undrat vad det är om påverkar den här berg- och dalbanan. Nu har jag som sagt en hypotes, jag tror att det är rubriken som påverkar statistiken. Jag ser att många besökare hittar hit från google, och när jag tittar på bloggens "mest lästa inlägg" så kan jag se att jag är nått på spåren. Bajs och Djurgården är tex rubriker som drar till sig folk, å jag besparar mej tiden att analysera om det finns någon gemensam nämnare dem emellan. Förra veckan hade jag en rubrik som innefattade ordet  Klamydia, å hej va statistiken rusade.... Ha ha ha.... 
Nu väntar vi och ser om nån nappar på Justin Bieber, själv har jag inte en susning om vem grabben är. Okej, han sjunger, that's it!

Ja va va det jag skulle skriva om nu då....? Tyvärr har jag tappat tråden..... Jag försöker plugga lite, men det saknas både kraft och motivation. Det är tungt som bara den, men jag måste hänga i.  Tänk, om fyra månader är jag klar (förhoppningsvis). Som vanligt skjuter jag upp allt till dagen innan deadline, och stressar nästan ihjäl mej på kuppen, men det verkar inte gå att förändra mej på den punkten. Jag försöker planera, men sen ger jag mej själv ledigt i alla fall.... Med dåligt samvete och med ett tungt ok över axlarna...

Å eftersom jag är väldigt missunnsam just nu och inte klarar av att någon annan har roligt, har jag varit väldigt noga med att sätta Jocke i arbete under dagen. Han har fått skrubba badrum, rensa avlopp, steka färsbiffar till lunch och tvätta fönster. Och nej.... Jag byter inte bort honom...

Nu ska jag snöra på mej skorna och knalla upp till Källbrink, dags för fotbollseftermiddag. Jocke och Måns är redan där och Melina ska åka med en kompis dit. Hoppas regnet håller sig borta, det ser ganska grått ut, men SMHI lovar uppehåll. 
Sen bär det av raka vägen ner till badhuset och simskola. Jag tar med mej en bok som vanligt, och i vanlig ordning kommer jag väl att använda den som sittunderlag...


❤ Bjussar på Brandis in action ❤


Kommentera inlägget här :