Zebra

Jag fick spendera en lång och svettig timme inne på Apoteket idag på grund av att jag skulle köpa lite smått & gott till jobbet. Jag är inte förvånad, det är lika dant varje gång jag kommer med min rekvisition och vill handla där. Det konstiga är bara att jag har bättre koll på hur man hanterar köpet än de som jobbar där. Idag insåg jag att det skulle ta tid, jag tog av mej jackan, satte mej ner och instruerade farmaceuten om att "all information du behöver finns i en av pärmarna som står där borta..." Sa jag att det tog en timme och tre farmaceuter innan jag kom därifrån....
 
Sen gick jag in en snabbis på Lindex för att titta efter en mössa åt Månsan. Det tog en kvart att hitta en mössa åt honom, ett par jeans åt Melina, tre tunikor åt mej och ett par tuffa Zebra-leggings. Här kan vi tala om att vara tidseffektiv. Caroline hade ett par liknande brallor i våras och efter det har jag letat och suktat efter ett par egna. Jag tycker att de är ascoola, men kanske är även dessa ett tecken på en begynnande medelålderskris...
 
Leggings Beige
Hot or not...?

Kommentera inlägget här :