Min dag....

Det va länge sen ni gick min dag i plus
Därför ger jag er den nu....

Morgonmys med Månsan ++++
(lämnade tio)

Vara på jobbet fast jag är ledig +++
(Träffa sköna kollegor men svårt att låta bli att jobba)

Låta någon utomstående läsa min exa +
(jätteläskigt)

Få fin feedback på exan ++++
(värdefullt)

Regn, regn, regn +
(Längtar efter sol och värme mer än någonsin)

Fynda två toppar på MQ +++
(Lite shopping kan muntra upp vem som helst)

Se o höra Björn från "de dejtbara" på Coop ++++
(Vilken skön typ)

Gå en extra omväg i regnet för att leta rätt på Melina +
(Sa jag att jag längtar efter sol och värme)

Äta lax, pressad potatis, citronsås och broccoli ++++
(Tog ut laxen exakt i rätt tid)

Sitta och vänta på att småfolket ska somna ++
(Jag kan i alla fall blogga här i mörkret)

Inse att de nya däcken vi köpte inte passar vår bil +
(Suck...)

Se säsongens sista hollywoodfruarna ikväll +++
(För att uppnå rätta balansen i tillvaron)

Det va väl det hela ungefär.....

Sicket skitväder...


Kommentera inlägget här :