Bucket list

I Solsidan för ett tag sen tog de upp det här med vad man vill hinna göra innan man dör. Sen dess har jag inte kunnat sluta fundera över min egen bucket list... 
Vad är viktigt för mej? Vad vill jag uppleva?

Utan inbördes rangordning:
* Resa till Thailand
* Resa till New York
* Resa till Kalifornien
* Bo i lägenhet i stan, helst på Skånegatan
* Skaffa lägenhet (eller ev ett litet hus) vid Medelhavet
* Skaffa stuga i fjällen
* Skriva en bok, helst en bestseller
* Gå på konsert i Berwaldhallen
* Springa en mil
* Utbilda mig till samtalsterauput 
* Tillbringa minst en vecka på spa. Ta hand om mig själv, tänka, yoga, äta hälsosamt och njuta av tystnaden...
* Lära mig ytterligare ett språk
* Bli stylad av ett proffsteam från topp till tå
* Se en Strindbergpjäs på Dramaten
* Gå i terapi och vända ut & in på mej själv

Det är nog dags att börja beta av listan nu... Börjar uppifrån ;-)

Kommentera inlägget här :