Nu blir det andra bullar

Det är en sak som jag har tänkt på...
Ibland måste jag tjata mej gul och blå för att saker och ting ska bli gjorda här hemma (trappan är fortfarande efter 5 år inte helt klar) och ibland sker allt av bara farten. Det är verkligen konstigt det där...
För en tid sen så sa jag till Jocke att vi måste börja tänka på att ordna nått fikabröd inför advent, jag ville liksom ta upp det i god tid efter som tiden tycks rinna ur våra händer. Inga problem svarade han och menade att jag inte alls över huvudtaget behövde bry mej om detta, han skulle minsan fixa. Det va ju skönt för mej, och jag vill verkligen poängtera att jag är tacksam, men oj så han tog sitt uppdrag på allvar.
 
Gårdagen spenderade han hos sin mamma i Viksjö och när han kom hem till Gränden igen framåt kvällen höll jag på att svimma. Med sig hade han NIO bigpacklådor med småkakor, och MASSA bullpåsar.
Man kan säga att vi fikabröd så vi klarar oss i advent, å troligtvis över jul och nyår, å kanske till och med till Melinas födelsedag i februari :-)
 
När barnen somnat kokade vi te och hade kakprovning... Jag säger bara mmmm..... ❤️




❤️ Å tack snälla Bibi för hjälpen ❤️

Kommentera inlägget här :