Kom ihåg. Måste.

Dags att vila huvudet på kudden
Känner mej sååå trött
Sovit illa två nätter i rad
Det är för många tankar som snurrar i skallen
Kan inte koppla av
Kommer inte till ro

Har haft en helmysig dag i Farsta med mamsi
Shoppat
Ätit god lunch
Pratat massor
Mor- & dotter-dagen i slutet av november är en tradition vi håller hårt på


Vi säger att vi ska köpa julklappar
Vi köper minst lika mycket till oss själva
För det är vi värda
Jag köpte en parfym och en handkräm från The body shop
Ett par örhängen
Ett par jeans
Å en jacka
Fryslort som jag är valde jag den största och fluffigaste av alla dunjackor jag kunde hitta
Jag är en michelingumma
Jag är nöjd

Ikväll har jag korrat min exa
Jag skickar den imorgon
Om jag kommer ihåg
Jag har glömt två viktiga saker idag
Boka bord på restaurang
Och min visakort-kod
Inte bra
Jag får ringa restaurangen imorgon
Och koden kom jag på minuten efter att mitt köp hade gått igenom med hjälp av min legitimation
Bra
Ordningen återställd
Men jag får inte glömma att skicka in Exan imorgon
Kom ihåg
Måste


Kommentera inlägget här :