Måns Love 5 år

Idag fyller min älskade unge fem år
MÅNS LOVE
Mammas hjärta
Tiden har gått så snabbt
Det va inte så länge sen som barnmorskan la upp honom på mitt bröst
Inte så länge sen som han gjorde vår familj komplett
En så omedelbar kärlek som knockade mej ögonblickligen
Han var så efterlängtad
Jag var så redo

Jag har läst min gamla blogg idag
"I väntan på en prins" som jag skrev när jag gick och väntade
Och längtade
Jag fylldes av så många minnen
Så mycket känslor
Det är glädje rakt igenom, nästan
Förutom ett uns av oro
Mammaoro

"Kommer du alltid vara mammas lilla kille?" frågade jag häromdagen
"Nej, jag kommer bli så stor som du" svarade han
"Men jag kommer väl alltid få snusa på dej?" Fortsatte jag
"Mmmm....." Svarade han
"Tänk att du ska bli så stor så att jag inte kommer kunna bära dej" sa jag sorgesamt
"Då bär jag dej" blev hans svar
Underbara unge
Kärlek

Kommentera inlägget här :