Det är ungarnas kväll....

...när man är ägnar hela kvällen åt att trängas med resten av kommunens hundratusen invånare på torget för att få höra Sean Banan skråla på scenen. Å jag skriver höra, för jag såg knappt någonting. Knökafullt med folk och alla ungar satt på de vuxnas axlar. "Är du kortväxt mamma?" Frågade Melina på fullaste allvar. Det är jag inte, men jag kan lova er att 161 cm inte va nån höjdare ikväll.

Och som om det inte vore nog med Bananen så lät vi ungarna gå till leksaksaffären efteråt. Sovdags va ändå redan passerad med råge så vi gick "all in" liksom. De valde varsin stor legolåda som de fick köpa för egna pengar. Melina grät som en tok för att hon va så snål. Ville köpa, men samtidigt ha pengarna kvar. Ha ha ha.... Hur är det möjligt att reagera så när hon har noll uppfattning om pengars värde.

När jag pussade Månsan god natt så sa han "mamma jag hörde att Sean Banan gillade mammor, speciellt sånna med stora rumpor..... Så som du har mamma".
God natt skitunge ;-)

Kommentera inlägget här :