Ett litet snedsprång

Äntligen är det färdigrest för den här lilla boken, "Ett litet snedsprång" av Denise Rudberg...
Den har varit med på semesterresor till Kanarieöarna, Turkiet, Övik och Orsa men inte fått någon som helst uppmärksamhet.
Det lustiga är att jag hela tiden varit övertygad om att det är en toppenbra bok, eftersom jag läst alla hennes böcker och verkligen gillar dem. Men jag är liksom lite seg i starten ibland. Jag måste ta mej tid, bestämma mej för att sätta mej i lugn och ro och läsa, men det har som sagt inte blivit av. Förrän nu.... Senaste dagarna har jag läst lite varje kväll, å vips så va morden lösta och boken slut. Och vilken läsupplevelse, så härligt att slukas upp, vända blad och försvinna in i berättelsen.
Nu väntar "Två gånger är en vana"....

Kommentera inlägget här :