På väg mot beach 2013

Idag har jag tagit första steget mot målet att toppa sommarformen, oj va fit jag ska bli må ni tro ;-)
Hoppas bara att dagens energi och vilja håller i sig. Jag lagade dubbla middagar och har redan förberett morgondagens frulle, å inte en godisbit har slunkit ner trots att vi har massa gott hemma.
Förutom detta trotsade jag soffans dragningskraft, tog på mej mina craft-kläder och tog en härlig kvällspromenad. Som sällskap hade jag Hannah och Amanda i podform i öronen. Bara man kommer utanför dörren är det hur skönt som helst.

Duktiga duktiga jag, se upp beach 2013 här kommer jag.
Yvonne hur många dagar är det till den 1 juni....?

Kommentarer :

#1: Yvonne

Ja du Sarah idag är det 100 arbetsdagar kvar till 1/6 men om du räknar helgdagar så ere några fler/ men du måste ju vila på helgerna:))

Svar: 100 arbetsdagar för dej innebär, färre arbetsdagar för mej ;-) Vad betyder vila? Jag tror att det är ett konstant tillstånd för mej. Kramen
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :