Magnus vs. Bo 1-0

Pausar en stund medan barnen simtränar. Iklädd craftkläder. Med andra ord aningens varm.
Kunde ha valt att ta med mej litteratur men ack vilken trög bok jag läser nu
Förlåt mej Bo Dahlin, men jag garvar inte ihjäl mej direkt. Å jag tror minsann jag fattade poängen efter tio sidor, och kommer aldrig begripa varför du skrev 115 sidor till?

En annan kille som va riktigt riktigt kul träffade jag igår, Magnus Betnér. Älskar hans attityd och hans ärlighet. Jag känner att vi är på samma lag han och jag, å så Soran Ismail förstås. Det va stand up-kväll på O'Learys i Huddinge. Fullproppat med folk, härliga komiker, fina vänner, god mat och väldigt mycket skratt. Ett tag hade jag till och med ont i käkarna av allt garv.

Åter till herr Dahlin... Livet kan ju inte bara vara garv. Dahlin vill att vi stannar upp, filosoferar mera, funderar över livets mening, diskuterar livsfrågor.
Men hallå!!!! Gör jag nått annat eller....

Kommentera inlägget här :