Gott nytt år

Igår firade vi in det nya året här hemma tillsammans med familjen Aldén.
God mat, glitter, skratt och lek...

Menyn bestod av:
Räkcoctail
Helstekt rostbiff med potatisgratäng
Vaniljpannacotta med passionsfrukt
Å till vickning ostbricka....

Ante och Martin vann musiktävlingen, men den här omgången va bara uppvärmning, så ingen anledning att va kaxiga. Nu har vi kollat av nivån liksom.

Barnen kollade på film och spelade spel. Elin som inte va i sin bästa form somnade vid 22, Måns och Melinda vid 01, och Martin visade inte minsta tecken på trötthet när festen avslutades vid. 02- tiden.

Vid tolvslaget skålade vi med Janne Malmsjö innan vi klädde på oss och gick ut och kollade på fyrverkerierna. Melina som va livrädd för alla smällare förra året, va sjukt nöjd i år när hon fick inviga sina nya hörselkåpor. Hon slapp alla höga ljud :-)

Nyårslöften? Nej verkligen inte, jag får ju så sjukt dåligt samvete varje gång jag bryter nått jag lovat. Men jag hoppas verkligen att vi kan få bättre snurr på planeringen och framförhållningen när nästa termin drar igång. Planera studier, måltider och träning mer effektivt så att det finns gott om tid för roligheter och bus i vår.

Nu har vi 2012 i backspegeln, och kan konstatera att det har varit ett år fyllt av både sött och salt. Jag är övertygad om att vi har massa spännande och roliga saker framför oss och väljer att fokusera på det. Önskar er alla ett fint och kärleksfullt 2013...

Kommentera inlägget här :