Köpt av Foppa...?

Vilken tur att det inte är Peter Forsberg som har rättigheterna att importera Crocs till Sverige längre, som medlem i en MODO-familj skulle jag lätt kunna uppfattas dom köpt....
Inom loppet av ett par veckor har vi nämligen köpt sex nya par Crocs. Det har blivit både skor, tofflor och gummistövlar av det Amerikanska superlätta gummit, i mer eller mindre diskreta färger ;-)

Jag vet att det är många dom skyr dessa skor som pesten och anser att de aldrig bör ta sig utanför campingplatsen. Jag kan väl hålla med om att de utseendemässigt inte kan jämföras med ett par Malono Blahnik, men så får jag ju väldigt sällan inbjudningar som kräver skyhöga klackar. Själv har jag haft på mej mina Flipflop-Foppa typ varje dag sen i maj, och mina fötter mår prima :-)

Dagens nykomling i skoskåpet

Kommentera inlägget här :