Jag å REF

Man vet aldrig vilka vändningar livet tar, men om det skulle vara så att någon vill göra en film om mitt liv så har jag bara en önskan...
Nu tänker ni kanske att jag har tankar kring vilken skådespelerska som skulle kunna gestalta mej på bästa sätt, men nej jag bryr mej inte (så länge hon är skitsnygg).
Min önskan och förhoppning är att REF Reference of Sweden torrschampo går in och sponsrar. Det är en svinbra produkt som jag har en stadig relation med. REF har räddat mej många dåliga hårdagar och stöttat mej när tiden varit knapp. Jag känner att det inte vore mer än rätt att de slantade tillbaka när det blir dags att producera rulle (okej då, om det blir dags).

Men om en stund ska jag träffa Maria och ta en svettig långpromenad. Å efter det pausar jag från REF och unnar mej en gammal hederlig hårtvagning med tvål och vatten tror jag ;-)

Kommentera inlägget här :